sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Korujen huumaa

Heippa!

Päätin tulla nyt kertomaan vähän mun omasta yrityksestä. Oon siis perustanut 4h-yhdistyksen kautta 4h-yrityksen. Yhdistyksen sivuilla lukee näin: 

 "Lauran perustaman yrityksen nimi on Lasihelmi. Lasihelmessä valmistetaan erilaisia koruja, joiden materiaaleina käytetään mm. huopaa, puuhelmiä, lasihelmiä, fimomassaa, metalliriipuksia ja hamahelmiä. 4H-yritys Lasihelmen tuotteet ovat ostettavissa paikallisista tapahtumista"

Nyt oon kumminkin tullut semmoiseen pisteeseen, että mun 4h-yrityksen on aika loppua pian. Näette siis pian kuvia mun tekemistä koruista ja niiden hinnoista. Jos teitä kiinnostaa jokin koru ottakaa yhteyttä sähköpostilla (laura.takamaa@luukku.com) tai lähettäkää viestiä kommenttiboksiin. 


 Joulukuusen koristeita

 Puuhelmi kaulakoru



 Käsikoruja fimomassasta ja puuhelmistä


 Käsikoruja fimomassasta ja helmistä

 Lasihelmi käsikorut

 Muovihelmi käsikorut

 Fimomassa käsikoruja 

 Puuhelmi käsikoruja

 Tee se itse pussi


 Lukollisia lasihelmi käsikoruja

 Kaulakoruja

 Riipuksilla varustettuja käsikoruja
 Suosittuja korvakoruja


JOS KIINNOSTUIT OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti