sunnuntai 11. elokuuta 2013

Markkinoita & back to school !

Heippa kaikille! (:

Olin eileen markkinoilla Peräseinäjoella ja tulihan sieltäkin ostettua jotain. Laitan teille niistä kuvaa tohon alapuolelle. Sielä oli kyllä paljon myyjiä, mutta en ottanu sieltä yhtään kuvaa. Otin vain ostoksista joita on kans aika vähän. Huomenna olis sitten takas kouluun & viimmeinen vuosi peruskoulussa. JES!<3 

Korvakorukoukkuja & stoppareita 0,40e


Hopeisia siemenhelmiä 1,50e
Violetteja putkihelmiä 0,40e





Meinaan tehdä tommosia neulatyynyjä huovasta, joihin tulee sitten noita siemen- ja putkihelmiä.
Huopaa mulla ei vielä oo joten en oo vielä päässy tekemään kuin kaavat.. :// Mutta noistakin voin tehdä teille sitten erillistä postausta, kun oon päässyt alkuun. Laitan noi myyntiin maalaismarkkinoille, jonne meen myymään muitakin mun koruja. 

 Tommosen penaalin otan sitten kouluun, jonka löysin laatikosta täs yks päivä. Siinä on avaimenperänä tommonen laku jonka oon ite tehny fimomassasta. Mun mielestä toi on ihana, ku se on niin värikäs ja pirtee. (:
Finlayson 

Tää oli tämmöne mun eka kunnon postaus ja tää on superkivaa (:(:
LIITTYKÄÄ KAIKKI MUN LUKIJAKSI, ETTÄ VOIN TOTEUTTAA TON 25 LUKIJAN SPESSUPOSTAUKSEN!
SIIHEN VOITTE VAIKUTTAA ITE ÄÄNESTÄMÄLLÄ TOSTA SIVUSTA --->>

-Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti